تسمه بسته بندی و استرچ تسمه بسته بندی و استرچ .

تسمه بسته بندی و استرچ

نوآوری در محصولات بسته بندی به بند یزد

در راستای ماندن در مسیر نوآوری، به بند همواره به دنبال یافتن و بکارگیری ایده‌های نوآور در کسب‌وکار خود است. این ایده‌ها از کارکنان، جامعه و مشتریان می‌توانند وام گرفته شوند. به طور مثال در راستای اطمینان از بهینه بودن کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان همواره در جستجوی یافتن نظرات مشتریان در جهت بهبود کیفیت و بکارگیری ایده‌های نوآورانه آن‌ها در کسب‌وکار است یا شیوه‌ی خدمات‌رسانی متفاوت در پاسخگویی به نیازهای مشتریان را بکار می‌گیرد. در به‌بند توجه به همکاری و برگزاری جلسات ایده‌پردازی جهت افزایش توان فکری کارکنان و بکارگیری ایده‌های نوآورانه آن‌ها مورد توجه است.
صنایع بسته‌بندی به‌بند همواره به نوآوری به عنوان اصلی برای بقا در عرصه‌ی رقابت توجه داشته است و با بکارگیری شیوه‌های علمی و رویکرد تخصصی ایده‌های نوآورانه را ایجاد و دنبال کرده است. به طور مثال بر پایه‌ی مدل چرخشی نوآوری ایده‌های نوآورانه به‌بند از هریک از نقاط آغاز شده و در طی مسیر دنبال و به سرانجام می‌رسند. به طور مثال ایده‌ی نوآورانه‌ای در نتیجه بررسی و تحقیق علمی ایجاد می‌شود و سپس در ارتباط با امکان پیاده‌سازی و بکارگیری آن از بعد تکنولوژیک تحقیق می‌شود. در مرحله‌ی بعدی ایده توسعه می‌یابد و محصول یا کارکرد مورد نظر پیاده‌سازی شده و در نهایت بازار به سمت آن سوق داده می‌شود. هریک از این مراحل طی فرآیند برنامه‌ریزی شده در سازمان دنبال می‌شوند تا به نتیجه برسند.

نوآوری‌های حوزه‌ی ساختار
نوآوری در ایجاد ساختارهای سازمانی بروز در راستای طرح‌های توسعه‌ای سازمان
پیوند با علم و بهره بردن از متخصصین و دانشگاهیان طی مسیر کسب وکار در جهت بیشینه کردن اثربخشی ساختار سازمانی و بکارگیری ایده‌های نو
نوآوری‌های حوزه‌ی محصولات
نوآوری در سفارشی‌سازی پاسخ به نیازهای مخاطبان
تولید تسمه‌های بسته‌بندی دو رنگ برای نخستین بار در ایران در سال 1383
تولید تسمه‌های بسته‌بندی چاپدار برای نخستین بار در ایران در سال 1387
تولید تسمه‌های فوق‌العاده اقتصادی با استفاده از روش‌های نوین تولید در ایران در سال 1401
نوآوری‌های حوزه‌ی فرهنگ سازمانی و افراد
همکاری با مشاوران متخصص حوزه‌ی منابع انسانی در جهت کمک به پیاده‌سازی و ارائه راهکارهای نوآورانه در زمینه فرهنگ حاکم بر سازمان
نوآوری و به کارگیری فرآیندهای نوین در پاسخگویی به مشتریان و حاکم‌سازی فرهنگ مشتری‌مداری مبتنی بر نقشه‌ی سفر مشتریان محترم. مانند بهره‌گیری از نرم‌افزارهای یکپارچه‌ی ERP و CRM
راه‌اندازی واحد تخصصی R&D در سازمان با رویکرد ایجاد روحیه‌ی تفکر خارج از چهارچوب و نوآور سازمانی در سال 1391
نوآوری‌های حوزه‌ی تکنولوژی
تکنولوژی ساخت نخستین خط تولید تسمه‌های پلی‌پروپیلن در ایران به عنوان یکی از اولین نوآوری‌های به‌بند در زمینه‌ی تکنولوژی در سال 1370 توسط مهندس حسین جراحی ایجاد شد.
تکنولوژی و بهره‌برداری از تسمه‌های پلی‌پروپیلن ماشینی (Machine Grade) در سال 1374
بکارگیری تکنولوژی‌های روز و نوآوری در راه‌اندازی دو خط تولید مدرن تولید تسمه‌های پلی‌پروپیلن در جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان سگمنت‌های مختلف بازار در سال 1400
راه‌اندازی و بهره‌برداری از نخستین فروشگاه آنلاین اینترنتی در حوزه‌ی بسته‌بندی صنعتی تحت برند EGPack برای نخستین بار در ایران در سال 1398 در راستای ایجاد و همگام شدن با فرهنگ روی آوردن به تجارت الکترونیک


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۰۷:۱۸ توسط:رهام نعمتی موضوع: نظرات (0)